Clubwandeling De Wijers – 28/08/2018

Bekijk de foto’s hier!

De laatste dinsdag van de zomervakantie en onze club trok er nog eens op uit. Voor het tweede jaar op rij trokken we naar het “De Wijers” . Dit unieke waterlandschap in het hart van Limburg heeft heel wat te bieden voor wandelaars. Dit jaar kozen we ervoor om te vertrekken vanuit domein Bovy in Heusden Zolder. Met een 20-tal enthousiaste clubleden gingen we van start voor een mooie wandeling van 24km. . Domein Bovy is een 34 ha. groot park met vijvers, bossen en weiden. De natuur is stilletjes aan het bekomen van de hete zomer en de droogte. Weiden kleurden terug groen, vijvers lagen er niet meer zo verlaten bij.
Grabbelend in de rugzak op zoek naar iets om onze honger/dorst te stillen, tijdens een korte rustpauze, deed iedereen deugd.
Een ideaal wandelweertje zorgde ervoor dat het een aangename dag werd.
We kijken al uit naar de derde wandellus in dit prachtige natuurgebied, hiervoor is het nog wachten tot 2019.