Clubvakantie Ebbs – 07/2018

Bekijk de foto’s hier!

Het Ebbs Kufsteinerland was dit jaar (7 t/m 14 juli) de bestemming van onze wandelvakantie. Ruim 60 clubleden hebben ruim een week genoten van deze prachtige clubvakantie. Het wereldcentrum Fohlenhof van Hoflingerpaarden, bezoek aan Kramsach (het lokale Bokrijk), busuitstap naar de Grote Ahornboden, natuurparkhaus Hinterriss, Hochkössen met de talrijke paragliders, de avontuurlijke dagwandeling naar Kranzhorn Alm, de Grossglockner en de steenbokken, wandeling doorheen het Kaiserstal (in 2016 uitgeroepen tot het mooiste dal van Europa) zijn maar enkele hoogtepunten. En natuurlijk mocht supporteren voor de Rode Duivels niet ontbreken tijdens de supergezellige avonden… Hartelijk dank aan de organisatie!