Kerstwandeling – 23/12/2022

Onze wandelclub verwelkomde 140 deelnemers in de Moffel op de jaarlijkse kersthappening. De vorige editie was al geleden van december 2019…
In een feestelijke stemming reed de vierspan met de Kerstman (alias Danny) en zijn twee elfjes naar het Ovenplein. De regen kon de stemming niet drukken. Het Ovenplein was omgetoverd in een gezellig kerstdecor. Goed dat we dit ommetje in de wandeling hadden opgenomen.
Van daaruit trok de stoet richting Leliestraat. Aan de borreltent stond accordeonist Jos ons op te wachten. Bij prachtige sfeermuziek genoot het gezelschap van een of meer lekkere borrels of een warme tas chocolademelk, ons vriendelijk uitgeschonken door de vrienden van Jos.
Na nog een korte wandeling konden we aanschuiven aan de feestdis in de Moffel.
Als extra ontspanning wachtte ons een zeer gesmaakt optreden van Olivia Thijssen. Met fijne humor en een prachtige zangstem wist zij de hele zaal te boeien.
De gezellige kerstavond werd afgerond met de traditionele tombola.
Moderator Fons zorgde ervoor dat alles rimpelloos verliep!
Met oprechte dank aan Robert voor de mooie tafelversiering!