Verwendag – 23/07/2022

En of we verwend werden! Niet enkel het weer zette zijn beste terrasbeentje voor. Ook het bestuur van onze wandelclub Milieu 2000 liet niets aan de wensen over om de vele helpers op diverse activiteiten een gezellige avond te bezorgen.
De ellenlange lijst aan taken, die zij met veel enthousiasme telkens weer uitvoeren, gaan we hier niet opsommen. Hun inzet is van onschatbare waarde voor onze club.
Om 17 uur verwelkomde kersvers voorzitter Fred ruim 60 clubleden in de Gildezaal Sint-Sebastiaan.
Voor de uitgebreide barbecue bleven we nog in het zaaltje, maar al snel verhuisde de hele meute naar het terras.
Menig pintje werd getapt. Gezelligheid was gewoonweg troef op het verwen-terras.
Rond 20 uur verscheen dan de Kreimboer. En of dat in de smaak viel. Er werd heel wat afgelekt het volgende halfuur.
Rond 21.30 uur zat het verwenfeestje erop.