Algemene vergadering – 30/03/2019

Bekijk de foto’s hier!

Massaal schreven onze leden zich in voor de jaarlijkse Algemene vergadering van wandelclub WSV Milieu 2000.
Al naargelang de gekozen formule kon men aanschuiven aan de ontbijttafel, deelnemen aan een gegidste wandeling door de Blekerheide, een soepje drinken aan de Saharatoren, genieten van een vrije wandeling om en rond de Sahara, aanwezig zijn tijdens het officiële gedeelte van de Algemene vergadering en de dag afronden met een broodjesmaaltijd.
Onze gids Koen gaf een duidelijke kijk op de manier waarop het herstelplan van natuurproject Life+ TOGETHER stilaan een stempel drukte op het uitzicht en de bewoners van Riebosserheide, Blekerheide en Sahara. Boeiend!
Tijdens het officiële deel van de vergadering kregen we inzage in de gezonde financiële resultaten van onze club . Frans rondde af met enkele belangrijke beschouwingen over de toekomst van onze club. Meer hierover zal je zeker lezen in de volgende Milieutoeters!
Toch willen we dit reeds meegeven: 2020 wordt een jubileumjaar voor de club! Dan blazen we met z’n allen 40 kaarsjes uit!