De deuren van Den Horst op Gelderhorsten werden stipt om 15 uur opengegooid. Geen 5 minuten later was de zaal gevuld met 184 gasten. Zij stonden al een tijdje te trappelen voor de gesloten hoofdingang. Van zodra de deur geopend Continue reading →
Het clubfeest van dit jaar was weer op en top in orde. Met traiteur Marc Janssen was de kwaliteit van het feestmaal gegarandeerd. Ook de jubilarissen werden in de bloemetjes gezet. Er was wel een niet aangekondigde jubilaris, Jean Engelen, Continue reading →
Ons clubfeest ligt weer achter ons! Zoals je aan de foto’s kan zien was het weer een gezellige bedoening. Na de rush van 220 clubleden met het aperitief in de hand naar de feestelijke tafels was Continue reading →
Ons clubfeest ligt weer achter ons! Zoals je aan de foto’s kan zien was het weer een gezellige bedoening. Na de rush met het aperitief in de hand naar de ronde tafels was het tijd voor Continue reading →
Een bomvolle zaal, een frisse aperitief, een rist huldigingen, een smakelijk gevuld buffet, een massa gesmeerde kelen, een fantastische band, en een top sfeer tot in de nok van de feestzaal…. Meer moest dat niet zijn op ons jaarlijks ledenfeest!
Het clubfeest van Milieu 2000 ligt weer achter ons! Zoals je aan de foto’s kan zien was het weer een gezellige bedoening. Na het welkomstwoord van voorzitter Frans werden onze verdienstelijke leden in de bloemetjes gezet Continue reading →