Kerstwandeling – 22/12/2023

De weergoden waren onze wandelclub gunstig gezind op onze jaarlijkse kerstwandeling. Het wolkendek trok weg, de stormachtige wind koos het hazenpad en 180 clubleden konden bijna parapluvrij de kerstwandeling vanaf De Moffel aanvatten. Voorafgegaan door een prachtig versierde vierspan slingerde de wandeling richting het Ovenplein. Het plein was omgetoverd in een waar kerstspektakel. De kerstman hield hier even halt om samen met de feestvierders te genieten van de dromerige kerstsfeer. Van daaruit trok de kleurrijke stoet naar de in ontelbare kerstlichtjes gehulde borreltent in de Leliestraat. Elk jaar verzorgen de buren daar de hartelijke ontvangst. De borrels en warme choco kwamen als geroepen. De wandeling sloot af in de Moffel. Na de feestmaaltijd was het genieten van het met humor doorspekte kerstoptreden van Olivia Thijssen. De avond werd afgesloten met een lekker kerstgebak en de traditionele tombola.

foto’s: Mark Jansen